Tuesday 25 December 2012

Mereng


  • Sejak 2-3 hari ini cuaca teramatlah mendung begitu juga hati aku nih yang tersangatlah mendungnya sebab cuba kau bayangkan dalam 2-3 hari ini aku dok terperuk dalam bilik kononnya studi memanglah buka jugalah buku tapi dah berapa haria ku tak bercakap dengan manusia dah macam zombie dah aku nih.

  • Aku pun malas nak keluar….seriussss….takde mood tapi masalahnya kalau lebih lama aku macam nih boleh mereng jadinya. Biasanya time studi2 week nih aku keluar juga tapi mengenangkan duit tak beberapa nak ada. Simpan untuk masa depan. Aku nih walaupun keluar setakat jejalan je pon paling komang habis lima puluh hengget… dalam bank aku tuh cukup2 untuk sara hidup je.. nak berzumba tak dapet lah den nak tolon ye… uwargghhhh….

  • Dalam masa ini aku habiskan masa aku dengan nota2 yang berselerek atas katil untuk di “studi”kan, laptop aku untuk ber“online” , nasib baik ada juga stok meggi kat bilik nih kalau tak mati kering aku kat sini tapi kalau teringin sgt aku terpaksa angkat kaki nih pergi turun cari makanan… laa… aku nih jenis kuat makan..hahaha…kurus lah I nanti…I love my lemak2!!!!

  • Nasib baik nset aku ada radio dengar jugalah ada orang yang berborak dalam radio tuh walaupun aku tak dapat nak join. Memang perasaan mals tuh sudah bersebati menjadi doh yang amat kental dengan diri aku nih sampaikan aku pun suka menanggungkan kerja aku nih. Ya Allah buanglah segala sifat2 yang malas ni,sifat2 lalai dan segala macam sifat yang tak baik dalam diri ini Ya Allah.. Berikan aku segala kekuatan dan kesabaran dalam menempuhi kehidupan yang fana ini…aamiin..


"BAGAI LEBAH MEHIMPUN MADU"

"ORANG YANG HEBAT ADA KETEBALAN KETABAHAN DALAM HATINYA" 

No comments:

Post a Comment