Sunday 9 December 2012

Sukaneka bersama rakyat jelata..

Haluuuu....(teruk punye perangai cuba bagi salam)..hehe..sori... :/

Assalamualaikum...tuk..tok..tuk...ada orang tak kat rumah....aku nih suka sangat syok sendiri bajet ada org nak baca blog aku nih...follower pong tak ada...haha..bak kata pak lawak...ada aku kisah dengan semua tuh..janji aku nak buat jugak,hahaha...gila...

aku sebenarnya malassss nak bagitahu orang yang aku ada blog...setakat kawan rapat tuh ada lah sorang dua yang tahu..tuh pon rasanya diorang pong tak bukak..hahaha...kesian betul...haha

Dah la...aku bukan nak cerita pasal tuh,,,berdasarkan tajuk entry pada kali ini berkisahkan aktiviti aku sekitar berada u tersayang nih... almaklum lah beta sebagai raja yang berjiwa rakyat ini mengadakan hari sukaneka bersama rakyat jelata(sejak kecik lagi aku berangan nak kahwin dengan anak raja selepas aku tegok cerita bawang putih.bawang merah zaman dulu punye hahahaha). Maka sukaneka itu telah berlansung pada Sabtu yang lepas bertempat di Bukit Eskpo,UPM..itulah nama u aku,hahaha

acara pada hari itu agak meriah dan kecoh(itu pon sebab ada aku,kalau tak sunyi sepi lah sukaneka tuh..hahaha...isi bakul angkat sendiri. :P) banyak juga acara sukaneka yang dipertandingkan sebanyak enam acara. sebenarnya kami daripada 3 kumpulan Bakti Siswa(kokurikulum bverkredit lah kirannya nih,haha)...kang tak amik tak leh keluar dari u nih plak...xnak aku duduk sini sampai tua...hee..

aku juga merupa ketua penyelaras sukaneka untuk kumpulan aku...aku nih lah kali terakhir main sukaneka waktu aku darjah 3 dulu..memang tak lah kan... maka aku pon meminta tolong para jemaah kumpulan aku untuk brainstorm nak buat acara apa... biasalah banyak pula benda mengarut...al maklum lah banyak sangat pak lawak dalam kumpulan aku nih.. akhirnya mendapat kata sepakat muafakat...kami memilih dua acara sukaneka iaitu chiken fight(permainan ini di adaptasi dari Running Man episod 1) dan yang kedua stages...permainan yang ada peringkatlah kiranya...peringkat pertama makan epal,kedua gula-gula cerdik, tiup belon dan pecahkan, pancing botol dan rempit mabuk. itulah gamaknya...


Kami pose memang nombor satu..nak2 yg tgh tuh..hahaha

Kenelah tegangkan urat dulu...hee..

Kumpulan lain yang terlibat

acara makan epal...untunglah dapat breakfast percuma..hahaha

kasut bundle,hahaha

acara ni kumpulan aku johan..hahaha,sambut belon air

berposing dengan payung stawberi cik fasilitator ye..hee

takde motif

cik fasi belanje makan eskrem

lunch time!!

Tapi....serius penat gila hari tuh..mana taknya balong sampai enam games sekali main...ahhh..pengsan aku lepas balik dari acara tuh...tidur tuh memang dah tak ingat dunia dah..hahaha...

No comments:

Post a Comment