Sunday 9 December 2012

Sesi makan sampai pecah perut

Assalamualaikum....
sesi ini diadakan sebenarnya selepas memlakukan soal selidik berkaitan kerja kami di Taman Bukit Jalil tapi malanh\gnya semua gambar yang aku tangkap semuanya dah tak boleh bukak buat masa sekarang kerana camera kesayangan aku dah rosak gara-gara jatuh berkecai di atas lantai...

uwaaarrrrgghhhh....sedih sanggaaattttttttt....

dah xde jodoh agaknya dengan camera tuh.. sebenarnya camera tuh dah jatuh buat kali kedua kiranya dia merosakkan badannya buat kali kedua...nak wat macamana tuan camera tuh ganas sangat...bukannya nk jaga leklok...sob...sob sob... T-T

Berbalik pada tajuk utama kami singgah sebentar mengisi tangki di Restoran Rimba Klasik lebih kira 10 minit je dari u aku nih.. memang malam tuh makan besar lah kami..hahaha

ada pulak kawan yang baik hati belanja makan sate...memang rezeki lah kan...rezeki jangan ditolak maut jangan di cari,hahahaha

bagi aku sedaplah juga makanan kat sini..kebetulah time kami keluar tuh malam Malaysia lawan Indonesia memang ramailah orang je.. tempat nye agak eklusif(tak tahu eja,hahaha...asal faham  sudah...) tapi baguslah dia pasang perlawanan tuh.. bagus!!! salah satu cari attract customer taw.. kebetulan time kami tggu makanan sampai tetiba Malaysia menjaringkan gol apa yang ditunggu menjerit semua termasuklah aku...suara lah kuat...hahaha...aku dah lama tak join tegok bola...bila dah join gitulah jadinya...
sabar menanti santapan...muka tuh tahan lapar..

makan..jgn tak makan...

motif: semua pinggan dah licin

yum..yum...

dah makan kenyang-kenyang apa lagi bayar sendirilah...haha...alhamduillah...akhirnya selesai..pulanglah kami ke teratak setinggan aku nih...ini adalah sikit cebis-cebisan gambar kenngan harituh daripada takde lansungkan...nak harapkan gambar dalam camera aku memang dah tak dapat nak harap dah...hahaha...sekian...

No comments:

Post a Comment