Thursday 28 February 2013

kenapa?

Assalamualaikum...

Macamana aku nak mula dulunya..aku tak tahu kebelangkangan ini aku betul2 takde mood..aku sedih..aku kecewa..aku kesal..segala macam perkara..kenapa jadi macam nih??kenapa dengan diri aku nih nih!!!???aku sering merungut dan mengeluh dgn kehidupan aku sekarang bukan aku tak suka dengan apa yang bakal aku hadapi tapi aku jadi benci..benci dengan semua keadaan nih.. aku benci...hidup dalam kepura-puraan...hidup dalam kebohongan..mana diri aku yang sebenarnya nih aku umpama hilang arah..what the nonsense all this things??arghhh...

Serius aku tak suka dengan layanan pandangan lecturer,tutor terhadap aku. Pandang aku nih macam jahat sangat dan yang aku tak boleh terima lecturer sorang nih cakap aku nih jenis pemberontak..siapa dia untuk cakap aku banyak tuh..aku sedang dia tuh dah berpengalaman dan ilmu penuh di dada..makan hati aku tiap2 aku dengan org kat hutan tuh. jgn sampai aku nih meletup sudah..aku tiap2 hari berdoa moga ALLAH BERIKAN AKU KEKUATAN DAN KESABARAN...aku benci semua orang kat situ...aku benci..benci...ada sorang tutor nih tanya ada tak diantara kamu nih kalau nak pergi kelas esok rasa taknak pergi dan meronta-ronta taknak pergi..aku menjerit dalam hati..iye...akulah tuh...aku yang suka bidang nih pong dah jadi meluah dengan perangai sinis diorang tuh..bila nak abih belajar nih..aku nak lari jauh2...nak lari..nak lari...

one more thing...maybe cosmate aku anggap aku nih jenis tak guna kot..tahu buat kecoh dan menyusahkan orang je that why diorang taknak aku tolong diorang ok...aku lagi suka tak payah aku nak penatkan diri aku...yang paling aku tak suka sekali pendapat aku disia-siakan least dengar dulu kan..mungkin lepas nih jangan terkejut kalau aku tak seperti dulu lagi..mungkin aino yang dulu dah tak ada...dia DAH pergi jauh dah..tengoklah macamana...kalau aku boleh sabar aku sabar...aku cuba...nak tunggu lagi dua tahun kat sini..

YA ALLLAH BERILAH AKU KEKUATAN dan kesabaran.aamiin..

No comments:

Post a Comment