Sunday 7 July 2013

Cuti Sem

Assalamualaikum...


Memang lama sudah aku tak menulis disini oleh sebab kekangan banyak perkara yang perlu dibuat. Baru nak cakap aku sudah tamat tahun dua beradadi u. satu perkara yang amat pantas bergerak. tak sangka sudah...

sekarng sudah dua minggu cuti semester selama dua bulan sudah berlalu,aku menghabiskan cuti aku ini hanya untuk bekerja... hari ini..isnin...lusa sudah puasa...aku mula membuka laman sosial yang sudah ku kira hampir tiga minggu aku tak buka..

banyak cerita baru yang aku lihat dari kawan-kawan aku, famili aku... ye... memang aku sekarang sudah berada di rumah ku.. aku balik ke Kuantan pada 24/6 dan aku mula bekerja pada 26/6. Aku bekerja pasaraya di depan rumah aku je... aku jadi semangat kerja awal2 dan tidak menghiraukan badan yang penat dan sakit gara-gara baru habis kem Banding. Ditambah lagi muka aku yang hitam berkilat gara-gara sunburn, muka aku hangus macam muka askar darat yang baru habis berjemur..hahaha... orang yang tak pernah jumpa aku pun boleh tegur aku, kenapa muka hitam sangat..hahahaha...macam pernah tengok je muka aku sebelum nih...

yang paling best aku sudah dapat rasa gaji pertama aku kerja disitu, kerja kat situ ok je... aku nih jenis tak kisah sekeliling, yang penting aku dapat duit. almaklum lah bila berada di golongan orang yang kerja dipasaraya macamana..ada saya kisah...hahaha...


sebenarnya banyak gambar dan pengalaman yang mahu aku updates di sini tapi cukup lah dulu sampai disini..nanti insyaallah...ada masa aku updates apa dah terbuat dan terjadi sebelum aku cuti sem nih..


Sekian,terima kasih...

No comments:

Post a Comment