Thursday 22 November 2012

Mukadimah

assalamualaikum...

ingin saja aku lontarkan segala keperitan dalam hati ini...aish...macam nak tulis surat untuk bunuh diri je. suka sangat mengarut. semalam kan aku mengarut apa ntah time tido...tetiba hari ini terbuka hati aku untuk berblog plak...mungkin sebab pensil aku dah patah dan pen aku plak dah habis dakwat jadi dengan ini aku pon nak try berblog plak...(ketinggalan ktm betul aku nih kan,budak darjah 2 pon dah lama ada blog,ada aku kisah,hahaha) 

berbalik kepada apa yang dah terjadi sebenarnya, aku sendiripun tak tahu apa dah jadi pada diri aku nih.. satu perasaan yang sukar digambarkan terasa seperti hilang arah teruk punya budak. yang pastinya kehidupan aku sekarang sangat berbeza dengan dulu..

aku juga sudah berbeza dari dulu. aku tak tahu apa benda yang aku harapkan dalam hidup ini(bunyi cam putus harapan je,rilek la beb).. bukan aku putus asa, jauh sekali tapi kekadang aku terasa sangat kehilangan. hilang sesuatu yang aku sendiri pon tak tahu apa kebendanya(kau gila ek?!)..aish...susah betul aku nak luahkan apa sebenarnya.

dalam banyak-banyak tahun,tahun nih emosi aku selalu tak stabil...mungkin kerana apa yang dah aku alami..nanti aku ceritakan di entry akan datang..insyaallah.. 

start2 blog dah bosan kan...memang aku seorang yang membosankan kekadang aku pon bosan dengan diri aku nih..so layan je lah.. aku baru tahu dalam hidup ini memang ada perkara yang membosankan tetapi kita kene lalui setiap hari. jadi perkara tuh membuatkan kita dah biasa untuk merasa bosan(benda apa ntah yang aku mengarut nih,ada aku kisah)

takde motive tapi ada nilai motivation disitu ye
semoga dengan adanya blog nih,dapat juga aku becerita walaupun diri sendiri je yang bacanya..at least keluar jua dari badan aku nih...aku takde modal sebenarnya nak becerita so aku merapu je...ada aku kisah.. insyaallah..nanti aku up lagi ye blog nih..

1 comment: