Sunday 31 March 2013

Kembalilah Wahai Semangat

Assalamualaikum..

Sewaktu aku menulis entry ini aku berada didalam bas untuk menuju ke tempat aku mnuntut ilmu tapi dalam hati ini hanya Allah je yang tahu betapa tak sukanya aku dengan keadaan ini sekarang. Keadaan yang aku tak suka ...tak suka dengan kehidupan sekarang.. Sorry to say that... Dulu aku suka sangat tapi ada sesuatu yang membuatkan aku semakin tidak suka. Jadi bagaimana aku nak kembalikan semangat aku ini?semangat nuntuk belajar benda baru?semangat nak buat keja?semangat nak bekerjasama?semangat nak bercakap dengan org lain??dan yang paling penting semangat untuk SENYUM???

Kenapa sekaranga aku rasa susah sangat nak senyum...kenapa??kenape dengan hati aku? ini mengenai soal perasaaan aku. Aku sendiri tak faham.

TOLONGLAH SENYUM WAHAI AINO!!!!!SENYUM MACAM DULU!!!!CERIA MACAM DULU!!!IKHLASKAN HATIMU!!!!
KUATKAN JIWAMU!!!!TABAHKAN MINDAMU WAHAI AINO!!!

No comments:

Post a Comment