Monday 23 December 2013

Misteri Terungkai dan mungkin ada sebabnya..

Assalamualaikum...

Apa yang misteri sangat nih...bukan apa...yang misterinya demam dan selsema aku nih tak baik-baik hampir sebulan sudah...hah!!!terukkan...aku ingat aku nih ada penyakit kronik...tiap-tiap minggu pergi jumpa doktor...asyik bagi ubat yang sama dan aku dah jenuh asyik makan ubat yang sama. Maka baru ni aku jumpa doktor lagi untuk kali keempat pada minggu keempat aku demam.. Rupa-rupanya aku jadi macam nih sebab aku kene demam allegik pada makanan yang mengandungi cafein dan garam yang berlebihan, dengan itu aku kene hadkan permakanan aku yang mengandungi benda alah tuh semua. Sekarang aku masih tak sihat sebab aku masih ambil minuman kopi yang punya cafein yang tinggi...aku nak buat camner..itu je lah sumber minuman yang ada dalam bilik aku nih... haih.. -.-'

Lagi satu cerita... aku rasa sangat bersalah sangat... aku nih sangat membebankan abah aku... aku sedar aku pakai duit banyak sangat... nak buat macamana course aku nih pergi ke hulu ke hilir maka banyaklah keluar duitnya...dan faktor lagi satu...duit aku cepat habis sebab...aku nih kuat makan...asyik nak makan je...adoyai...baru-baru nih abah aku dah masukkan duit tapi dia tak call pon bagitaw aku nih mesti dia takde duit nak topup untuk call aku...abah...sori... kak ngah janji kak ngah belajar rajin-rajin... T.T

No comments:

Post a Comment