Saturday 21 December 2013

Secebis Rasa LagiLagi

Assalamualaikum...



Tidakkk!!dah studi week...asal update mesti dah studi week...ermmm....bila dok sorang-sorang...ini lah jadinya...meracau...meroyan sesorang...serius aku jeles giler semua adik-beradik berkumpul kat rumah...aku je lah terpinggir kat sini...menangis sambil makan megi....yang paling menyedihkan time nak masak megi...heater leh rosak plak lepas rebus telur....dan yang paling menyayat hati telur plak dah berkulat... -.-'' haih...sedih betul hidup ini...malam tadi...aku siap mimpi dapat makan laksam...nasi dagang bagai...nampak tak kat situ aku dah rindu giler...sabar ye cik aino!!sabau...maka aku pun membawa diri sesorang...
tak mahu jumpa dan bercakap dengan sesiapa...famili aku pon takde sorang pon nak taye kaba aku...aku nak kol pon xda kredit...serius aku ada singit je dalam purse aku nih...ada lah jugak duit-duit syiling tuh...jangan sampai aku bawak duit-duit syiling tuh p beli makanan...ermmm...

Kena kuatkan semangat nih!!!
kerja assignment pon tak siap-siap...studi tak lagi...kemas bilik...kemas barang stilll dalam mimpi lagii...aihh...tak leh jadi nih...tak leh tangguh dah nih...lambat sudah...wake up aino!!!

No comments:

Post a Comment