Monday 3 December 2012

Bermain simi-simi manual

hai.. kawan-kawan...(suara cam comey sgt,wekk...sila jgn muntah berwarna-warni)...aku sebenarnya sibuk betul minggu ini dan kemungkinan seterusnya.. ini pun aku curi2 je.. sebenarnya banyak perkara yang aku nak bekongsi tapi setakat ini. ini je lah yg aku sempat.. aku sebenarnya nervous nih almaklumlah tetiba kena masuk debat ala parlimen(kononnya apadahal ala cincai2 je,haha)

banyak pulak mukadimah aku..aku sebenarnya nak kongsikan satu permainan waktu dalam kelas untuk menghilangkan mengantok mana tak ye kuliah sampai 3 jam direct memang tak lah kan...so layan je apa yang telah berlaku selama 3 jam dan ini lah hasilnya...










p/s: main-main juga tapi kena dgr apa yg lecturer cakap dan amik nota..jgn mensia-siakan masa waktu lecture diberi..rugi taw...

No comments:

Post a Comment